Praktikant til Event & Conventions (Event Management)
Event Management er en lille, kraftfuld division i Wonderful Copenhagen, der har til formål at udvikle og tiltrække begivenheder, der kan skabe omsætning og international profilering af København. Event Management søger en dynamisk praktikant for 6 måneder, der med stort gåpåmod vil arbejde med events 37 timer om ugen.
Dine primære arbejdsopgaver:
Som praktikant bliver du blæksprutten, der holder styr på alle de administrative opgaver, der følger med at planlægge og implementere begivenheder. Opgaverne består blandt andet i:
Assistere planlægningen af Copenhagen Cooking, planlægningen af Strøgets 50 års fødselsdag og planlægning af Wonderfall
Korrespondance med samarbejdspartnere
Ad-hoc kontoropgaver
Servicering af netværk og samarbejdspartnere
Aktiv deltagelse i store begivenheder
Stillingen kræver
Vi forestiller os, at du er i gang med en uddannelse, og ser stillingen som din mulighed for at skabe basis for en karriere inden for eventbranchen. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar. Det er desuden en forudsætning, at du er serviceminded og udadvendt, med en positiv indstilling, og at du trives i et ungt, dynamisk og hektisk miljø. Stillingen kræver også at:
Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til opgaver
Du interesserer dig for organisering og planlægning af store begivenheder
Du har almindelig interesse for sport og kultur
Du har ordenssans, overblik og kan prioritere opgaver
Du er flydende i mundtlig og skriftlig dansk og engelsk
MSOffice og internettet er en naturlig del af din hverdag
Vi tilbyder:
Et udadvendt job med bredt netværk inden for erhverv, kultur, sport og turisme
En spændende og udfordrende arbejdsplads med mulighed for at påvirke egne opgaver
Relevant erfaring inden for begivenhedsafvikling og planlægning
Lønnet praktikarbejde
Du kan læse mere om Wonderful Copenhagen på: www.wonderfulcopenhagen.com
Se også www.visitcopenhagen.com, der er Wonderful Copenhagens site for hovedstadsregionen. Mail din ansøgning vedlagt CV.
Vi læser løbende de indkomne ansøgninger, og der vil blive afholdt samtaler i slutningen af uge 13.
Tidsfrister Ansøgningsfrist: D. 24. marts 2012
Tiltrædelse: D. 1. maj 2012
Kontaktperson: Julie Hildebrandt Hæsum, Telefon: 3355 7463
Lis Waterstradt (Personaleadm.) Telefon: 3355 7465
Ansøgning mailes til Julie Hildebrandt Hæsum jhh@nullwoco.dk – Mærk ansøgningen: CC