Bogholder i Møllegades Boghandel


Møllegades Boghandel søger en bogholder, der har mod på at indgå i et spændende og udfordrende samarbejde med et ungt hold af litteraturkyndige.
Hvis du som både ordensmenneske, talknuser og litteraturinteresseret kunne tænke dig muligheden for at blive bedre bekendt med at drive en boghandel, og de aktiviteter der indgår i og omkring en kvalitetsboghandler, er dette bestemt noget for dig.

Se evt. vores hjemmeside, for at få et indblik i vores felt og interesseområder, samt for at få indblik i de strukturændringer der for tiden overgår Møllegades Boghandel: www.moellegadesboghandel.dk

Dine daglige arbejdsopgaver vil være en blanding af traditionelle administrative opgaver ifm. driften af en forretning, samt forskellige relevante projekter til fordel for det københavnske kulturliv. Arbejdstiden er i øjeblikket ca. 6 timer om ugen og opgaverne vil bl.a. indbefatte:

– Løbende bogføring så regnskabet er ajourført og bankafstemt (ca. en
gang om måneden)
– Balancegennemgang en gang i kvartalet
– Kommissionsaftaler: Løbende lagerføring, opgørelser, afregning og
afstemning
– Momsindberetning
– Fakturering: fx forlag, andre boghandlere, private kunder
– Ønskes det, vil der desuden være rig mulighed for at indgå i boghandlens
andre arbejdsgrupper: fx PR., arrangementsplanlægning og fundraising

Da Møllegades Boghandel har den gode litteratur og kultur for øje, og ikke profit, arbejder alle i boghandlen frivilligt. Det vil som udgangspunkt også gælde for dig. Dog med mulighed for en fremtidig mindre løn, såfremt der bliver råd til det.

Hvis dette har fanget din interesse, er du velkommen til at sende en mail til info@nullmoellegadesboghandel.dk med en kort ansøgning, der skal være os i hænde senest mandag den 14. november. Eventuelle spørgsmål kan rettes til selvsamme mailadresse.
Ellers er du altid velkommen til at ringe på tlf. 5058 5839 mandag-fredag 14-18.

De bedste hilsner
Holdet bag Møllegades Boghandel

Skriv et svar