Kommunikationspraktikant til Forskningens Døgn

Uddannelsesministeriet afholder hvert år videnskabsfestivalen Forskningens Døgn sammen med en lang række samarbejdspartnere. I 2013 bød Forskningens Døgn på langt over 400 arrangementer og foredrag i hele landet. Forskningens Døgn afholdes den 24., 25. og 26. april 2014.

Som praktikant får du blandt andet muligheden for at arbejde med kampagnekommunikation på de sociale medier. Vi har ansvaret for den nationale markedsføringskampagne og skal understøtte vores mange samarbejdspartnere. Kampagnen omfatter alt fra outdoor-annoncering til brug af sociale medier op til og under videnskabsfestivalen. Særligt de sociale medier kommer du til at skulle arbejde selvstændigt med. Du kommer til at være med hele vejen fra udvikling af kampagnestrategien for hvordan Forskningens Døgn 2014 skal gøre brug af sociale medier. Herudover kommer du til at skulle hjælpe den kommunikationsansvarlige med relevante markedsføringsopgaver.

Ansøgningsfrist d. 9. december 2013 kl. 12.

Læs hele opslaget (pdf).

Skriv et svar