TeaterHuset søger ny projektleder og ny administrativ leder – 2 stillinger!!

To teater-ildsjæle søges til ledelse af TeaterHUSET!

Vi søger en ny projektkoordinerende leder og en ny administrerende leder fra 1.august 2014. Vores nuværende ledere, Therese og Karoline, har fået for travlt og vi søger derfor efter to nye kreative, ansvarlige kræfter til daglig drift og ledelse af TeaterHUSET.

TeaterHUSET er en prøvelokaleforening i hjertet af København med over 200 medlemmer, der laver vækstlags scenekunst. Vi holder til i HUSET-KBH og vores kontor ligger på teatergangen med udsigt over Vandkunsten og med tæt kontakt til medlemmerne.

Læs mere om TeaterHUSET på www.teater-huset.dk.

Som projektkoordinerende leder søger vi en person som er / har:
–  En udadvendt personlighed
–  Erfaring med og lyst til projektkoordinerende arbejde i et engageret og til tider kaotisk miljø.
–  Lyst til at tage ansvar
–  Kendskab til projektledelse
–  Erfaring med kunstneriske projekter
–  Kendskab og interesse for vækstlagsmiljøet inden for scenekunst i København
–  Tid og lyst til at engagere sig i miljøet
–  Gode mundtlige såvel som skriftlige kommunikationsevner – også gerne på engelsk
–  Løsningsorienteret og samarbejdsparat
–  Kendskab til kommunikation og PR eller lyst til at lære samme
–  Basic kendskab til Photoshop (og/eller andre designprogrammer) eller lyst til at lære samme

Hvad kan jobbet i TeaterHUSET tilbyde dig?
–  Indblik i vækstlagsmiljøet inden for scenekunst i København
–  Et stort netværk i miljøet i København
–  Mulighed for at påvirke de fysiske rammer
–  Mulighed for at påvirke de kunstneriske rammer
–  Et alsidigt administrativt og kreativt arbejde
–  Et fleksibelt (studie-) job i det aktive kulturliv
–  Erfaring med projektledelse, administration og PR

Den projektkoordinerende leders arbejdsopgaver:
–  Koordinering og planlægning af aktiviteter i TeaterHUSET i samarbejde med bestyrelsen og medlemmer
–  Kunstnerisk sparring med og vejledning af producerende teatergrupper i TeaterHUSET
–  Booking af lokaler og scener til forestillinger, workshops, festivaler
–  Kontakt til medlemmer og ansatte i og uden for kontortiden
–  Let rengøring og oprydning/eftersyn af prøvelokaler
–  Kontakt til samarbejdspartnere og styregrupper (HUSET-KBH, DATS, StageLAB, Vildskud, CPH-Stage og Det Kunstneriske Råd)
–  Varetage TeaterHUSETs kommunikation udadtil: Plakatdesign mm, opdatering af hjemmeside, Facebook samt nyhedsbrev.
–  Oprette TeaterHUSETs forestillinger på HUSET-KBHs hjemmeside
–  Deltage i bestyrelsesmøder og andre relevante møder
Ud over de overnævnte arbejdsopgaver, vil der løbende være øvrige ad-hoc opgaver i forbindelse med ledelsen af TeaterHUSET.

Stillingen som projektkoordinerende leder er på 12 timer om ugen og aflønnes med 102 kr./t. ekskl. feriepenge og pension. Der forventes fleksibilitet med hensyn til arbejdsopgaver og tider, således at der i nogle uger arbejdes flere dage/timer end andre og omvendt. Ud over de 12 timers betalt arbejde, må der forventes frivillige timer i stillingen i forbindelse med spidsbelastninger.

Ansøgning på max 1 A4 side + relevant CV (max 1 A4 side) sendes til: admin@nullteater-huset.dk.
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen kan du kontakte os i åbningstiden, mandage kl. 17-20 eller torsdage kl. 15-18, eller på ovenstående mailadresse.

Til den administrative leder søger vi en person der er/har:
–  Forståelse for projektstyring, deriblandt økonomi

–  Kendskab og interesse for vækstlagsmiljøet inden for scenekunst i København
–  Viden og erfaring med fonde og udarbejdelse af fondsansøgninger
– Idérig og kreativ i forhold til udviklingen af TeaterHUSET
–  Beslutningsdygtig
–  Kendskab til organisatorisk arbejde
–  Kendskab til regnskab og økonomi, eller lyst til at lære samme
–  Løsningsorienteret og samarbejdsparat
–  Evnen til at holde hovedet koldt i et til tider kaotisk miljø

Hvad kan jobbet i TeaterHUSET tilbyde dig:
–  Indblik i vækstlagsmiljøet inden for scenekunst i København
–  Et stort netværk i miljøet i København
–  Mulighed for at påvirke de fysiske rammer
–  Mulighed for at påvirke de kunstneriske rammer
–  Et alsidigt administrativt og udfordrende arbejde
–  Et fleksibelt (studie-) job i det aktive kulturliv
–  Erfaring med ledelse, administration og økonomi

Den administrative leders arbejdsopgaver:
–  Bogføring og økonomisk overblik over TeaterHUSETs løbende udgifter og indtægter, samt udarbejdelse af årsregnskab og budget i samarbejde med revisor og kasserer
–  Kontakt til medlemmerne og ansatte i og uden for kontortiden
–  Regnskabsteknisk og ansøgningsmæssig sparring med TeaterHUSETs arbejdsgrupper i forbindelse med produktioner
–  Let rengøring og oprydning/eftersyn af prøvelokaler
–  Fondsansøgninger
–  Kontakt til samarbejdspartnere og styregrupper (HUSET-KBH, DATS, StageLAB, Vildskud, CPH-Stage og Det Kunstneriske Råd, samt Kultur – og fritidsforvaltningen i Københavns Kommune)
–  Deltage i bestyrelsesmøder og andre relevante møder

Erfaring med regnskab er ikke et krav, idet der vil finde oplæring sted mht. regnskab og bogføring.

Ud over de overnævnte arbejdsopgaver, vil der løbende være øvrige ad-hoc opgaver i forbindelse med ledelsen af TeaterHUSET.

Stillingen som administrerende leder er på 12 timer om ugen og aflønnes med 102 kr./t. ekskl. feriepenge og pension. Der forventes fleksibilitet med hensyn til arbejdsopgaver og tider, således at der i nogle uger arbejdes flere dage/timer end andre og omvendt. Ud over de 12 timers betalt arbejde, må der forventes frivillige timer i stillingen i forbindelse med spidsbelastninger.

Ansøgning med relevante bilag sendes til: admin@nullteater-huset.dk.
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen kan du kontakte os i åbningstiden, mandage 17-20 eller torsdag 15-18, eller på ovenstående mailadresse.

Ansøgningsfrist: d. 1. juni.

Samtaler vil finde sted: d. 10. juni i tidsrummet 16-20.

Oplæring vil finde sted: i perioden 15.juni- 27.juni (løn under oplæring).

TeaterHUSET holder lukket i Juli. Stillingen tiltrædes d. 1. august 2014.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kærlig hilsen TeaterHUSET

Skriv et svar